Förberedelser!


Nu har vi alla ätit frukost och städat undan i köket efter!
Och jag har precis fått på mig själv, David, Theodor och lilla Emilia dagens "outfit". Nu väntar vi bara på älsklingen och Juliette!
Under tiden har jag satt på mig ansiktet....idag med! *chockerande*
Och tänkte uppdatera er lite om dagens planer medans jag väntar på att min plattång ska bli varm, så jag kan fixa håret!
Så fort vi alla är klara blir det en tur till stan då det är sista dagen av de tre dagarna med "firande" (tjejkväll på torsdagen, grabbkväll på fredagen och barnkalas på lördagen) så vi tänkte låta barnen få roa sig lite! =)
Har ingen aning om hur länge vi stannar i stan, och jag glömde totalt bort att ta fram mat tills idag, så antagligen blir det att grilla hamburgare när vi kommer hem. Snabbt, gott och enkelt! =P
Sen vid halv 4 ska Juliette och Theodor på disco-bowling kalas på wåxnäs och vi andra ska fixa med lördagsgodis och se vad mer man kan förgylla denna underbara lärdag med!
Ha nu en bra dag i vårt underbara soliga väder!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback