Fullt upp!


Eller ja kanske inte egentligen. Men alldeles för mycket att göra för att orkat eller haft tid att blogga!
Hur mår ni alla underbara människor?
Vad har ni gjort för roligt sista tiden då?
Här har det egentligen varit rätt lugnt men ändå mycket runt omkring. Jag har fixat, städat och dolat hemma. Suttit ute och umgåtts med vänner, haft tjejdag, istället för kväll då min älskling jobbar natt och underbara Elles gubbe jobbar borta. *shit happens*
Jag har även läst ut två böcker....den ena tog ett par dagar och lästes ut i går morse och den andra läste jag ut under gårdagen. Usch! Förstår inte varför jag fortsätter läsa dessa böcker när det får sig att vändas i magen, men samtigit lär man sig så himla mycket och det är aldrig fel!
Den första boken heter: "Mamma sa att jag var sjuk" och den var bra men väldigt utdragen i vissa kapitel och ibland lite snurrig. Inte så jätte hemsk men ändå gör det ont i en när man läser om barn som far illa!
Den andra heter: "I det tysta" och var riktigtigt bra, uppenbarligen då jag läste ut den på en dag, igår, TROTS att jag var hemifrån 2 timmar för en kaffe med Angelika, satt på min altan och pratade med Elle i två timmar samt var ner till Elle på middag och sen var vi och solade och där försvann ca 2 timmar till! =P
Boken var spännande och lättläst. Man fastnade verkligen i den och ville verkligen veta hur det skulle gå. Jag skulle lätt kunna läsa den igen om det inte vore för att man gråter vid vissa tillfällen och känner hur magen gärna vill vända sig ut och in! *stackars barn*
Och trots allt mitt läsande har jag hunnit med att städa undan hemma varje dag, vilket behövs när man har 4 barn som "skitar" ner samt umgåtts med vänner och grannar. *hehe*
Så egentligen har det nog gått i ett för det mesta. Och det underbara vädret gör att jag hellre sitter ute i solen än inne framför datorn! =)
Så kort och gott har mina sista dagar bestått av städ, läsning och solning! *fniss*
Idag blir det nog rätt lugnt. Ska snart klä på mig och lämna lillan på dagis och min älskling ligger redan för att sova, då han jobbar natt, och sen ska jag städa badrummet och lite annat innan jag ska ringa Elle. Vädret ser inte ut att bli lika fint som igår men vi hoppas då vi hade tänkt att sola under dagen och bara njuta av lugnet! *hoppas*
Ska nog ringa min mamma sen med. Var ett par dagar sen vi pratade och jag saknar henne!
Nä...har inget vettigt att skriva så avslutar med att önska er alla en underbar dag och jag hoppas ni håller en tumme för strålande solsken och underbar värme! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback