I'm here now!


Så var man hemma igen, eller ja, har varit det i alla fall snart 2 timmar. *såå skönt*
Mötet gick jätte bra och jag är riktigt lättat och glad över allting. Jag orkar inte ta allting här, då jag precis skrivit om allt i min andra blogg som handlar om min viktminskning och den här långa resan till ett mer välmående liv. Är det nu så att ni inte kommer ihåg vilken det är så kommer en länk här igen!
.
http://helantillhalvan.bloggplatsen.se/
.
Dagen har varit bra och lätt då jag haft mamma till chafför och sällskap! TACK så jätte mycket för att du följde med och ställde upp....ännu en gång! *love you*
Sen vill jag även tacka vår bekanta vid namn Björn då han var snäll och lånade ut sin bil så vi kunde åka dit! Jag uppskattar det jätte mycket och tackar dig från djupet av mitt hjärta! *kramen*
Sen jag kom hem har jag pratat med barnen, då de hann börja bråka de 20 minutrarna de var tillsammans, sen har vi kramats, pratat om dagen, skolan och så har de fått mellanmål och glass! *glada blev de*
Och nu har jag precis pratat med svärmor angående dagen och hennes lilla vovve som kommer till oss idag. Jag har även bloggat lite i den andra samt plockat lite hemma, men har fortfarande en del kvar att fixa med men känner att jag inte orkar det just nu så det får vänta en stund till! *tiden räcker till*
Jag har även handlat lite fredagsmys på vägen hem, och självklart lite grejor till Zorro. Och till oss blev det cola, ostbollar och popcorn och till Zorro blev det godis, belöningspinnar, tuggben samt en leksak. Ska kolla efter något roligare till honom en annan dag när jag hinner ner till stan! *längtar*
Jag saknar dock min älskling i allt detta då jag precis insåg att jag inte ser honom förrän imorgon, och då har det gått nästan 2 dygn. Det är okey men väldigt ovant då det inte brukar ske speciellt ofta. Kommer nog inte ens ihåg när det skedde senast!? =S
Men men...vi överlever det med! =D
Nä ni....har inte speciellt mycket att skriva nu så ska ta och fortsätta plocka lite här i väntan på lillkillens ankomst. *hoppas på snart*
Får väl återkomma senare med någon bild på "vår" lillkille så ni alla får se hur jäkla söt han är!!! =D
Ha nu en fortsatt bra dag och jag hoppas er dag varit riktigt bra hittills!?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback