Känner mig piggare!


Har nu fått i mig "lite" kaffe så nu känner jag mig mycket piggare. Och hoppet lyser stort efter ett bra mail från min storasyster så nu kanske jag slipper min magkatarr ett tag i alla fall! *hoppas*
Har precis haft Angelika här för mycket prat och kaffe. Och det var lika trevligt som alltid. =)
Innan hon kom har jag duschat, fixat med naglar, satt på mig ansiktet, (så jag slipper se ut som ett blekfejs) och nu väntar jag på att min plattång ska bli varm så jag kan fixa håret!
Sen blir det väl att fundera ut något att äta innan man måste till dagis för att hämta hem lillskrutten! *sweet*
Och så fort min älskling kommer hem ska jag åka till stan och möta mamma för att gå på tjejkväll och lite shopping! Jag hoppas på att hitta någon fin vårjacka till Emilia! Kanske är skönt för henne att slippa vinterjackan! =P
Just ja...Angeilka var så gullig när hon kom. Hon hade plockat blommor till mig! Gissa om man blir glad! =D
Nu blir det att fixa med det sista och fortsätta lyssna på min underbara musik som "skrålar" ur högtalarna! Ska även invänta laddningen av min Ipod så jag sen kan lägga in lite nya låtar på den. Börjar tröttna lite på de som finns. Men de är bra så jag kommer inte ta bort något utan bara lägga till fler! *älskar musik*
*min älskling nr 6*
.
Nä...ha nu en bra dag så kanske jag återkommer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback