Lite trött.


Hej på er!
Hur har er dag varit då?
Jag hoppas att alla mammor haft en riktigt bra dag med mycket uppvaktning och kärlek....som visar uppskattning på allt ni gör!? Det förtjänar ni i alla fall! =D
Min dag har varit helt ok. Flickorna kom hem rätt tidigt, så det blev fika med Elle, mamma och Claes. Jag fick två chokladkakor och en pingvinstång från flickorna. Tack tjejer! *love you*
Och tack mamma för att du gjorde detta med dem för mig! *älskar dig med*
Efter detta blev det att ta med Emilia ut på gården för Zions kalas. Och han blev väldigt glad för tåget han fick av oss. Det tycker jag är kul då det inte var så dyrt...utan kändes mer "snålt". Men han gillade det riktigt mycket och det är ju egentligen det enda som har betydelse! =D
Efter kalaset blev det in för att fixa lite innan jag gick in till Tine för en kaffe och sen hjälpa henne med inbjudningskorten till bröllopet. Vi har en del kvar men det tar vi imorgon förmiddag och eftermiddag! Sen bör de vara klara för att skickas! Kul är det och skönt för henne att få ut dem! *kul med pyssel*
Sen blev det hem och fixa med disken och rengöra kastrullen sen frukosten (fastbränd mjölk). *blää*
Och nu sitter jag här, Emilia sover och de två mellanbarnen har precis gått ner och lagt sig!
Så det här var min dag!
Som jag skrev tidigare skulle det inte bli något firande då min make inte bryr sig om sådana saker. Jag är van men varje gång tycker jag det är lika tråkigt då det betyder en del för mig och sen tycker jag det är bra om barnen lär sig visa uppskattning! Men förhoppningsvis förstår de vinken ändå med tanke på att jag är rätt noga med fars dag mm....*hoppas*
Men flickorna gav mig ju en liten GOD present (tack vare min mamma) och sa grattis på mors dag, Theodor sa också grattis....så helt "bortglömd" var jag inte! *fniss*
Så min älskling har nog lite tur, jag är på så himla bra humör efter teatern igår att jag inte orkar bry mig värst mycket. Och så länge han inte säger något så kommer han "undan" med det! =P
Nä...måste fixa lite mer här hemma nu så jag kan ta kvällen sen. Och så skriver jag säkert mer imorgon....eller kanske senare om andan faller in! Ha en bra kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback