Lugnt hemma!


Förmiddagen bara försvann! Men det gör inget för desto fortare blir det kvällen och jag får gå och sova så morgondagen kommer! =P
Jag och Elle tränade ju när hon kom! Och HEJJA henne!!! Idag klarade hon hela 25min på min crosstrainer UTAN paus! *duktig hon är*
Och så självklart HEJJA mig då jag klarade 30 min fast med högre hastighet så idag gick jag i snitt 3,6km/h så jag gick 1,8km! *bättre*
Så jag är nöjd med mig själv! =D
Efter träningen blev det vatten, en cigg och sen hämta lillan på dagis, *kors i taket* gick hon hem snabbt idag och än så länge *peppar, peppar* så har hon inte bråkat eller trotsat mig! *nice*
Och nu är Juliette hos en kompis och leker och Theodor har en kompis på rummet medans Emilia precis gått ut hon med!
Innan hon gick ut satt hon så fint och lekte på sitt rum med dockorna! Jag tog ett kort på henne efter en stund och insåg att jag borde filma istället, så det gjorde jag!
Och självklart delar jag med mig av dem till alla er underbara läsare! *snälla jag*
.
.
Så nu ska jag leta fram en ny bok att läsa och sen ska jag passa på att vila lite på soffan när det är så lugnt och skönt här hemma!
Vilan blir nog kort då jag har lite kvar inför imorgon...men det hinns då dagen inte är slut än på ett par timmar! =D
Vad har ni gjort idag då? Vad händer resten av dagen? Kanske några roliga planer för helgen?
Ha det gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback