Morgonmys!


Jag kröp ner hos älsklingen min igen. Och kunde inte låta bli att väcka honom! ;)
Så då det inte blev så mycket mys igår kväll som vi hade planerat fick vi ta det nu på morgonen istället. *underbart*
Så efter lite gos så blev det frukost i "sängen" och se klart filmen som vi inte kunde se klart igår. Nu i efterhand känner jag att det kunde ha kvittat då filmen var rätt dålig och hade minst lika dåligt slut som den andra! *miss av oss*
Men men.....mysstunden i sängen framför tv:n med frukost var underbar och jag klagar inte då vi har kunnat ligga och dra oss, gosa och bara vara i en helt tyst lägenhet! *me like*

Nu försöker jag få min mage att lugna ner sig, då den inte alls vill göra som jag vill, och min älskling sitter kvar i vår säng och spelar men så fort min mage inser att det är jag som bestämmer så kommer jag göra honom sällskap, fast jag kommer läsa istället! =D
Sen ska vi väl hämta hem vår lillsnutta idag med. Och så kommer Juliette hem och senare kommer även pojkarna. Så då är det slut på lugnet och åter till vardagen! *längtar*
Även om det är underbart att vara ensamma och vila både kropp och öron så är det lika underbart att få hem alla "monster" igen! Man saknar dem oavsett vad, men det är otroligt skönt att få ladda upp batterierna igen och känna att "jag klarar detta ett bra tag till"! =)
Nä...nu blir det en cigg och funderar på en annons på blocket: "Mage brtskänkes!" =P
Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback