Nästan helt klara!


Varit ute på en liten promenad och tog en kaffe hos Elle och nu sitter jag här igen. =P
Samtidigt som jag bloggar så äter jag kvällsmat, har ingen lust att bli vrålhungrig under teaterföreställningen sen, och det jag äter är matrester från igår kväll så med andra ord är det hemmagjord tacopizza! *mumma*
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, då jag redan bloggat ett par gånger under dagen. Men vill fördriva tiden lite i väntan på att vi ska åka, vilket är mindre än en timme kvar! *längtar*
Jag är så himla spänd och förväntningarna är riktigt höga! Och jag kan knappt fatta att dagen D äntligen är här! Så länge som jag väntat, längtat och hoppats....och nu är det äntligen dags! *lovely*
Så nu hoppas jag verkligen att "Evigt Ung" är så bra som det sägs och jag hoppas verkligen att jag kommer ha en riktigt bra kväll som jag känner mig nöjd med!
Men jag kan lova er att oavsett hur föreställningen är så kommer jag inte känna att det var bortkastad tid eller bortkastade pengar då vi kommer hemifrån, får vara ett kärlekspar och är barnlediga och därmed har en chans att ladda batterierna och samla nya krafter!
Annars är det alltid mamma/pappa som gäller så den här kvällen är värd varenda krona i mina ögon oavsett hur den slutar! =D
Vad ska alla ni hitta på en lördagskväll som denna då? Kan ni inte vara gulliga att dela med er av era planer så man får något trevligt att läsa?
Och skulle det vara så att ni läser detta en annan dag kanske ni vill berätta vad ni har gjort istället! Det är aldrig för sent för en berättelse eller en liten kommentar! =)
Oj, oj, oj, vad bra det går för mig. Har typ bara ätit upp en tredjedel av min pizza.....*fniss*
Inte snabb av mig jag inte! =P
Efter teatern sen ska vi hem och lämna bilen och så packa en kasse med Baccardi Limon och groggvirke för att ta en promenad till Elle och dricka lite. Eller ja, det kanske blir mycket med....vem vet!? =P
Det ska faktiskt bli lite gött, det var länge sen jag var sugen på en grogg och nu när vi har så himla god "sprit" hemma så blir jag lite sugen! *hehe*
Vad tycker ni mest om att dricka i alkoholväg? Några roliga och goda tips och förslag ni kanske skulle vilja dela med er av? Alltid kul att testa nya saker! *fniss*
Men jag önskar det kunde vara lite sol och värme så man kunde sitta ute....men förhoppningsvis kommer sommarvärmen snart så man kan vara ute och sola och bara njuta av den underbara värmen! *längtar*
Men men....om det inte är varmt, då dricker man inte lika mycket/fort så då blir man inte lika full heller! *hahaha*
Så det finns ju fördelar med precis allting! *fniss*
Oj, vilken tid det tar för mig. Jag har bara ätit upp två tredjedelar av min pizza och i den här takten blir jag väl aldrig klar heller! =P
Men det finns en fördel med det med då man ska äta långsamt så man hinner med att känna när man är mätt! =)
Men jag tror det är dags för mig att avsluta här nu så jag blir klar istället! Det är ju trots allt inte så långt kvar tills vi ska åka så jag måste hinna äta färdigt samt se till att jag har allting med mig så vi inte står där utan biljetterna....det vore illa! Men ganska typiskt! *haha*
Men jag hoppas att ni får en riktigt trevlig lördagskväll och att jag klarar av att uppdatera er inatt sen. Så ni slipper vänta alldeles för länge på mina åsikter om teatern. Men skulle jag se dåligt och skriva som en kratta så får det vara till imorgon bitti....så tålamod mina kära läsare!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann

Nina!'

Klart jag vill dela med mig till dig va jag ska göra i kväll..

Min kväll kommer bestå av att 3 kompisar kommer hem till mig och vi ska dricka vin äta kex & ost samt så blir det vindruvor (Röda & Gröna) samt chips och dip...

Hoppas du får en super trevlig kväll...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback