Nu är denna helgen snart slut!


Eftermiddagen bara försvann! Jösses vad fort det gick, hann knappt med alls ju.
Men fördelen med det är att man inte hinner ha långtråkigt heller så det gör mig absolut ingenting! =D
Vi fixade mat förut och sen slappade vi i vår "säng", älsklingen spelade och jag läste medans flickorna var ute och lekte. *underbart*
*hahaha...visst hade vi en fin sovplats inatt!?!*
.
Sen kom pojkarna och det blev en del prat med deras pappa och sen var jag in en sväng till grannarna och växlade några ord medan älsklingen duschade och gjorde lillskrutten klar för natten.
Strax därefter kom mamma och Claes så jag skulle hjälpa honom att dra ut en glasbit ur hans fot! *usch*
Jag hatar verkligen fötter, men drog på mig en gummihandske och kämpade. Hittade den inte och när jag väl såg den fick jag inget grepp om den. Efter ett tag tog älsklingen över och han lyckades (efter många om och men) med att få ut den, och vi upptäckte då att det inte var någon glasbit utan det såg ut som en tagg. Så i fyllan och villan trampade han nog inte på krossat glas utan på en geting eller liknande istället! *stackaren*
Jag mådde lite bra utav att gröpa i föten på honom då jag såg att det gjorde ont, hämnden är ljuv efter alla gånger han gett mig fotvård och skärt med kniv och strulat på min liktorn och jag bara vill smälla till honom för att det gör så J*VLA ont! *moahahahaha*
Men jag njöt inte så mycket av hämden, är nog för snäll för det. För det mesta tyckte jag synd om honom!
Och nu ligger lillan och vi har precis skickat "8-barnen" i säng och jag tänkte att jag passar på att skriva lite här innan David ska i säng så vi kan ta kvällen och försöka få lite sömn vi med! *nice*
Ska väl snart ringa svärmor en sväng, delvis för att kolla hur hon har det och även för att prata lite om hennes lilla valp som kommer till oss på fredag!
Ska bli kul att ha en liten parvel här ett par veckor!
Innan dess får vi njuta av mammas hund, Ziva, under två dagar då vi är hundvakt medans hon är på kryssning! Ska bli kul!
Och sen är hon så snäll så det kommer vara så lätt att ha henne! *hoppas jag i alla fall*
Nä...har inget mer att skriva, så tror jag avslutar, ringer svärmor (och Elle) för att sen skicka den äldsta i säng och själv ta kvällen!
Med detta önskar jag er en riktigt trevlig söndagskväll och jag hoppas ni får sova gott så ni vaknar utvilade inför den nya arbetsveckan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback