Slut på helgen....


....dags för vardagsliiiiv!! =P
Nu har vi myst klart och jag har precis pratat med Juliette i telefon och *kors i taket* hon ska äta hemma idag! *chockad*
Så nu väntar jag bara på att min älskling ska klä på sig och avsluta tv-spelet så vi sen kan åka och hämta vår lilla skrutt unge för att sen åka hem och fixa mat. Idag ska vi äta kykling och bulgur sallad! *mums*
Jag ser verkligen fram emot det och jag hoppas min mage håller sig lugn resten av dagen OCH natten! Nu när den har blivit normal och jag inte har några konstiga känningar så blir jag super glad om det fortsätter så! =D
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Vi har inga planer och det känns väldigt skönt. Och det är så mycket lättare att ta dagen som det kommer efter en natt med egentid och man har nu ny laddade batterier i kroppen! *underbaaart*
Vad ska alla ni göra idag då?
Solen skiner men blåser en hel del ute. Så inte direkt ett jätte skönt väder. Men jag struntar i det för jag SKA sitta på min altan sen och bara vara resten av dagen!
För så bra som jag mår nu så struntar jag i allt vad sysslor och det heter resten av dagen och bara njuter av de sista timmarna som återstår av den här helgen!
Jag hoppas ni gör det samma!
Nä...nu ska jag tjata lite mer på min älskling och sen ska vi åka! Vi hörs kanske mer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback