Snabbt tillbaka!


Var inte länge sen jag skrev och egentligen har det inte hänt så mycket sen sist heller utan Elle kom strax efter att jag hade "postat" förra inlägget och då blev det cola, prat och sen lunch. Det var riktigt gott med korv och bröd! =D
Sen blev det ut och in med barn och valp, typ, kanske inte riktigt så illa som det låter. Men vi satt ute en stund i vårt kalla, lite blåsiga och mulna väder. Kallt var det så nu sitter jag här med tre tröjor och fryser.
Men det var gott med fika! =D
Det blev dammsugare, eller punchrulle som de också kallas! *mumma*
Och nu ska jag försöka få lillan att se en film och vila en stund, det är lite mer än en timme kvar tills Angelika kommer med sina två busbarn! *kul*
Så innan dess vore det bra om hon vilar lite så kan jag koncentrera mig på att få i lillkillen lite mat och rasta honom samt städa klart så mycket jag bara hinner! *hoppas på mycket*
Så egentligen kanske det är lika bara jag slutar slöa här och sätter lite fart! =P
Men först få lillan framför tv:n och sen kolla fejjan lite snabbt! *fniss*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback