Talang del 6


Igår under programmets gång så började jag fundera på om det skulle vara med någon bra över huvudtaget. Det tog ett tag men jag har två som jag gillade skarpt och en som jag utsett till kvällens sämsta!
Det blir svårare och svårare. Speciellt med tanke på att det redan är dags för semifinal del 1 nästa vecka! *går fort*
Jaja...vi får se vad som händer och sker. Här kommer i alla fall kvällens bästa!
*Dockteater*
.
Och här är kvällens sämsta!
*Ordvitsar*
.
Och här är den jag tycker är bra enbart för att den är udda! =)
*Udda gitarrspel*
.
Ja ni mina vänner. Detta var Talang för denna vecka! Nu väntar jag med spänning till nästa vecka och första semifinalen! *spännande*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback