Talang del 8


God kväll alla underbara läsare!
Nu har vi kollat på del 8 i Talang tävlingen och jag kan inte säga annat är: "SKITBRA!!!!"
Jag kunde inte vara gladare eller mer nöjd över dagens avsnitt då mina två favoriter, BÅDA, gick vidare till final!!! Och det gör mig så fruktansvärt lycklig och glad!!! *me like*
Och då de uppträdde med ny dans/låt så tänkte jag dela med mig av kvällens klipp så ni alla kan njuta av dem också! =D
Och då kan jag ju avslöja att mina favoriter är "Rasmus Eriksson-underbar sångare" och "Christoffer Collins-Michael Jacksson dansare"!
.
Så nu ser jag fram emot nästa veckas uttagning och jag hoppas jag har lika mycket tur då som ikväll! =P
Fast det kanske är bra om  jag inte har det då det blir väldigt svårt att veta vem man vill ska vinna hela alltet! ;)
Men jag hoppas nog mest på Rasmus då jag verkligen ÄLSKAR hars röst och musik och det ger mig gåshud varje gång jag hör honom!!! *love it*
Men men....en vecka till sen får vi se vad man känner!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback