Talang del 9


Nu har vi haft vårt fredagsmys med flickorna. Tyvärr var den inte så lugn då Emilia var övertrött och hade väääääldigt svårt att vara tyst och stilla. Men hon åkte i säng redan vid 21 då vi tröttnade! *fniss*
Kvällens avsnitt var inte lika bra som jag hade hoppats på men jag fick 3 favoriter, dock misslyckades uppträdandet för svarta katten (dockteatern) vilket gjorde att de inte hade en chans att komma bland de tre bästa för att gå vidare till final. Lite tråkigt men det gör inte så mycket då min absoluta favorit i kväll var Isse Omari, då han är fruktansvärt skicklig på att dansa och jag ser fram emot att se mer av honom.
Det här var hans bidrag i kvällens program:
Så Isse och Steve (operasångare) gick vidare till finalen, och som det ser ut nu så är det inget svårt val, i mina ögon, över vem som bör vinna alltihopa! Det är ju självklart Rasmus Eriksson med sin underbara röst dom får det att rysa i hela kroppen!!! Och jag vill bara höra mer och mer och mer! *love it*
Hoppas ni haft en trevlig fredagskväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback