Ziva!


Nu har Ziva åkt hem, eller ja, hon blev hämtad igår kväll! *lilltjejen*
Det kändes lite tomt nnu på morgonen, men samtidigt så får jag passa på att njuta av lugnet då det bara är en hel dag kvar tills hennes lillebror Zorro kommer och ska vara här i tre veckor!! =D
Vi har haft 2 underbart mysiga dagar med Ziva, tyvärr blev det inte så många kort på Ziva som jag hade velat ta....delvis för att hon är jätte snabb och man hinner inte med och delvis för att det har varit jätte dåligt väder så vi har inte kunnat leka så mycket ute som jag hade velat med henne!
Men men....det var ju inte sista gången hon är här så jag kommer nog hinna ta många kort på henne framöver med! =)
Men här kommer de jag lyckades få som var bra och en videofilm....och jag måste ju bara säga att hon är SÅÅÅÅ SÖT!!!!
.
*Miss you sweetie*


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback