Hann en del.

Ligger nu i sängen efter en rätt lång dag. Gick rätt fort på sjukhuset, vilket ni redan vet...så kände att jag bör göra lite nytta hemma då jag är ledig idag. Men först visste jag ju inte vad, då det fanns lite att välja på...så då fick det bli lite olika. :-P Så dagen har jag spenderat med tvätt, fixat med disk och städning av kök. Har även tagit bort lite sommarsaker från hallen, tagit in möblerna på framsidan, varit ute med sopor, rensat bort saker på flickornas rum, en hel del till salu och en del kastat. Har även haft en dispyt med tonåringen samt lagt ut alla saker till salu! :-D Så ni kanske kan hålla en tumme för att vi får sålt det!? Utöver detta har jag fikat och umgåts med Anna-Karin ett par timmar och sen umgåtts med underbara Elle för vår tjejkväll! :-D Och nu har jag precis fyllt tvättmaskinen inför morgondagen, gjort mig iordning för natten samt tagit fram morgondagens "outfit", så antar att det nu är dags att sova så jag orkar upp när klockan piper! Behöver sömn för att samla kraftef för en ny arbetsdag samt en hel eftermiddag ensam med barnen...då älsklingen min jobbar eftermiddag! :'( Jag hoppas ni haft en riktigt bra dag och att ni får sova gott i natt! Ciao :-*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback