Egenvård!


Eftermiddagen har gått av bara farten men samtidigt varit mysig och skön!
Började med att spela lite Kalaha och finns i sjön med flickorna....det var ett tag sen vi spelade sist så det var väldigt mysigt och kul! =)
Sen tog jag mig tiden (och hittade lusten) till att färga mitt hår! *hjälp*

Jag kan ju erkänna att det var måååååååånga år sen jag färgade håret på mig själv utan hjälp,  men det var rätt lätt tack vare en ny hårfärg jag testade.
Dock gick "löddret" bort snabbt och håret ramlar lätt ner så i 30 min fick jag massera och hålla upp håret för att inte få färgfläckar överallt i ansikte, på axlar och armar. *suck*
Men annars en helt okey färg, dock besviken på nyansen då den skulle vara väldigt "light ljusbrun" så enligt prover och bild så skulle den vara väldigt lik min ordinarie färg men det kan jag säga att den INTE är!
Så mitt önskemål  om att få så lik min "normala" hårfärg, som möjligt, kan jag nog glömma om det ska fortsätta så här! =(
Vad tycker ni själva?
Eller....så kan det vara så att jag faktiskt ÄR mer blond i verkligheten än vad jag själv tror!?!?
Nä...det var allt för stunden....vi får se om jag kanske återkommer senare....eller inte!
Ha det gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback