En snabbis....


Så var man hemma igen och Juliette verkar må lite bättre, men inte mycket då hon fortfarande har lite ont i huvudet och ser rätt hängig ut. *min stackars sessa*
Men jag hade i alla fall riktigt trevligt hemma hos Malin med gott kaffe, bullar och mycket trevligt sällskap. Sen kom jag hem lite gladare, några kläder rikare och lite mindre pengar (i framtiden). Juliette var i alla fall jätte glad då alla kläder var till henne! =D
Och Malin provade sin dotters Ziperall...och fy helskotta vad rolig hon såg ut....vill ni se?
Ja det är klart ni vill! =P
Medans jag var hos Malin så messade Daniel mig om att han var klar och skulle komma med bilen. Och felet var inte så jätte farligt men ändå en kostnad....men vi verkar inte behöva leva på nudlar, knäckebröd och vatten i alla fall! *hahaha*
Det var något fel på motortemperaturgivaren (??)....men inget av ren panik.
Och om Daniel åker in och fixar med bilen så skulle det kosta ett par hundra (vad nu det innebär vet jag inte riktigt än).
Men så ett par hundra där och sen mellan 800-1000kr på lyktan och sen kanske det tillkommer några bromsbelägg eller skivor bak. Så mycket pengar men inte ruinerande.
Dock har vi inte de pengarna just nu så antingen får vi försöka låna tills den 27:e eller så får det bära (eller brista) innan/under besiktningen och så får vi hålla en tumme för att det bara blir 2:or och inget körförbud. För en hel vecka utan bilen funkar inte med älsklingens jobb!
Så ni kanske kan hålla tummen för oss ett tag till?
Igår såg vi en riktigt bra film....så vill ni se en romantisk komedi som verkligen får er att skratta så har ni ett "hett" tips här!
Filmen hete: "Go With It" och spelas av Adam Sandler och Jennifer Aniston. Jag kan ju lova er att det var väldigt länge sen jag skrattade så åt en film. Så ni bara måste se den!
I morse köpte jag ett "skal" till min mobil på tradera...för endast 69kr! Riktigt snyggt om jag ska vara ärlig. Lite mönster men ändå inte föööör mycket! Passar mig jävligt bra. Lite synd bara att det är vitt, då resten är mörkblått, men det kommer säkert bli bra ändå!
Jaja...jag håller på med maten nu och då det blir blodpudding så tar det ju inte jätte lång tid....så kanske lika bra att avsluta och koncentrera mig på den....
Så jag hoppas ni haft en riktigt bra förmiddag och att resten av dagen blir riktigt bra! Så får vi se om jag kanske återkommer lite senare....eller vad det blir! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback