Framme!


Ja...som ni förstår så är jag äntligen framme hos syrran!
Det tog mycket längre tid än vad det hade behövt att göra, men med tanke på att det är syrran vi pratar om så är det inget ovanligt! =P
Tågresan gick bra även om den då kändes lite dryg mellan varven...men antar att det kan bli så ibland. =)
Och sen när jag kom fram så var syrran "lite" sen....typ en timme eller liknande...så under den väntetiden hann jag se väldigt bortkommen ut, ringa och töla lite med mamma samt ett samtal till älsklingen OCH så hann jag ringa kundtjänsten på Tele2 för att koppla ur min telefonsvarare! *fniss*
Och det var inte nog, utan jag hann gå ut och in på centralen ett X antal gånger samt ringa syrran 2 gånger, messa med en bekant och röka typ 4 cigg! *pust*
Men men...hon kom tillslut och då blev det in på Wayne's coffe och köpa en vaniljlatte....jag valde en stor då jag kände att jag verkligen behövde det! =P *sååå gott*
Sen stod vi och drack kaffe och rökte innan vi åkte till Ica Maxi så jag kunde kolla efter ett par nya leggins (då de jag tog på mig hade tappat all resår) och syrran skulle köpa mjölk till kaffet tills imorgon bitti....eller ja...inatt skulle jag nog mer vilja kalla det. ;)
Men väl på maxi så blev det inte bara mjölk utan lite fil, papper, cheeze twisters plus lite annat plock! *hahaha*
Men nu är vi äntligen hemma hos henne....hon ska färga ögonbrynen och måla naglarna så under tiden leker jag lite med min dator. =)
Sen skulle vi tydligen äta cheese twisters och se film eller tv...hur vi nu ska orka det då vi åker till flygplatsen kl 4 imorgon bitti! *urk*
Så vid 2 tiden skulle tydligen syrran gå upp....frågan är om det blir någon sömn alls inatt eller om det slutar med att vi blir vakna många timmar i sträck!? *hahaha*
Nä mina läsare. Jag har inte så mycket mer att skriva nu. Delvis har det ju inte hänt så mycket och delvis är jag jävligt trött nu!
Men jag hoppas ni får en riktigt bra natt och några riktigt bra dagar! Om det finns tillgång till trådlöst nätverk när jag är borta så ska jag försöka blogga lite...annars får ni vänta tills på torsdag när jag är tillbaka i Sverigen igen! =)
Ha det super gott och ta hand om er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback