Min födelsedag!


Igår fyllde jag 30 och jag måste säga att det var den bästa födelsedagen på väldigt många år!
Inte nog med att jag slapp städa och laga mat, så slapp jag även bråka med barn och göra tårta! Och underbara presenter fick jag!
Så en toppen dag fick jag och jag älskar min familj för allt de gjort för mig och för att de finns här! Är så glad för alla underbara personer som finns i min omgivning! =)
*Namnsmycket jag fick av mina älskade barn*
*Fina armband från Juliette*
*Olika vaser av David*
*Underbara rosor av älsklingen, och den sista vasen från David*
*Presentkort på bio av älsklingen min*
*Ett fint höstarrangemang från Agda*
.
*Sen fick jag pengar, hela 1750kr av morfar/Berit, svärmor och älsklingen*
.
Jag vet också att ni väntar på ett blogg inlägg om min resa! Och jag lovar att det kommer ett absolut senast imorgon! =)
Hinner inte skriva mer just nu då jag ska peta i mig ffrukost...är sååå hungrig! Sen ska jag packa åt Emilia och åka och handla till festen ikväll!
Önskar er alla en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback