Ny tatuerad!


God morgon på er!
Skulle egentligen ha skrivit igår, men när jag väl kom hem var jag helt matt!
Igår var jag till Kil till "Just One More Tattoo" och gjorde min efterlängtade tatuering med barnens namn! *underbart*
För första gången gjorde det riktigt ont att tatuera sig, så antar att det är det första tecknet på att jag börjar bli gammal! *hahaha*
Och jag låg så konstigt att jag skakade i hela kroppen och ibland kändes det som om man skulle få kramp, eller inte lyckas resa på sig efter! *asg*
Men det var värt all smärta!
Den blev så mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli! Inte nog med att jag fick mina ögon och barnens namn så utvecklade hon mitt gamla intatuerade hjärta och jag fick även min älsklings initialer! *love it*
Visst är den fin!?!? =P
.
Sen när jag kom hem blev det lite prat med mamma, svärmor, älsklingen, barnen och några grannar! Och sen var kvällen här och jag började äntligen slappna av, så självklart somnar jag! *suck*
Men men...antar att jag behövde sova! =)
Idag har jag inte mycket planerat, men en del!
Ska börja med vår vanliga storstädning nu en stund, sen blir det kanske att baka något gott till fika stunden med grannen!
Sen ska vi veckohandla samt att jag eventuellt ska träffa en annan granne under dagen med.
Och så måste jag få barnen att städa sina rum och pojkarna att packa då de ska till Daniel i eftermiddag för pappahelg!
Så helgen kommer nog bli rätt lugn, känner att jag behöver det efter de sista veckorna som varit! Känns som om jag inte varit hemma nästan något, fast jag faktiskt har varit det.
Tror det beror på ovanan att vara borta överhuvudtaget! *fniss*
Nä...detta duger inte. måste ta och börja städa så jag hinner klart med allting idag! Men jag önskar er alla en underbar dag där ute i solen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback