Småsaker!


Klockan tickar på sakta men säkert!
Men för min del går tiden ganska sakta, dock beror det nog mest på denna eviga väntan och spänningen som pirrar nere i magtrakten! =)
Men nu är det i alla fall bara 5 timmar kvar tills tåget till Stockholm avgår. Jag är sååå nyfiken på var det bär av sen....men antar att jag inget får veta förrän imorgon bitti när jag och syrran står på flygplatsen! =P
Ska bli spännande! *fniss*
Men snart är det i alla fall dags att ta en dusch och sen få på mig dagens outfit. =)
Kanske ska försöka kleta på min ansiktet med.....OM jag orkar! *fniss*
Packningen är så gott som klar...bara datorn och dricka och lite små plock kvar. Men det tar bara någon minut att packa ihop sen. *tur*
Hungrig börjar jag bli igen....men trot det beror på nervositeten, jag har en tendens att bli hungrigare då. *suck*
Men bara någon timme kvar tills vi kan äta lunch, så det överlever jag...speciellt om jag spenderar större delen av den tiden i duschen! *hahaha*
Tänkte dela med mig av en rolig grej som Juliette gjorde med sin läxa här i veckan! *hahaha*
Jag lovar er att jag skrattade så tårarna sprutade på mig!!! =D
Det var så att hon skulle skriva några namn på familjemedlemmar (hon valde Theodor och Andreas) och sen på nästa uppgift skulle hon skriva dessa namnen i alfabetisk ordning.....som jag lärde mig i skolan så skulle det då vara Andreas (först) och sen Theodor!
Detta blev hennes svar!!!
*dehoort & Aadenrs*
.
Och jag försökte förklara för henne, men enligt henne hade jag fel...så lät det vara och väntar nyfiket och med spänning på att få reda på hennes frökens reaktion! *fniss*
Underbara barn!
Nä...det var allt för stunden!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elle

Hahaha, så himla bra!! Go Jullan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback