Underbara unge!


Igår eftermiddag var vår lilla dotter ute på gården och lekte med en av sina kompisar....och HJÄLP vad smutsig hon var när hon kom in. Jag skojar inte med er.....hon såg ut som en jordfläck!
Var lite rädd att kläderna inte skulle gå och rädda...men tack gode gud för Vanish!!! =D
Här får ni några mysiga bilder på vår lilla smutsiga ängel! *asg*
Och som jag skrev i förra inlägget så är mamma här på besök och berättade en rolig sak om Emilia, från sist hon sov över. Så här delar jag med mig av ännu ett underbart citat från henne!
"Mormor!? Det smakar inte köttbullar!
Mormor svarar: "Nähä...vad smakar det då?"
"Biff!!!!"
(Observera att min mamma ALLTID gör köttbullarna själv medans vi oftast äter färdiga.....MEN gör alltid biffarna själva)
Hon är såååå himla go! *love my kids*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback