Det kommer....


Jag vet att jag lovade er ett nytt inlägg rån cirkusen och så...och det kommer....
Har bara inte orkat ta itu med det eller bilderna då det är ett dårhus här som vanligt!
Och kan villigt erkänna att jag är fruktansvärt trött på att visa mig stark hela tiden, för inombords mår jag piss, känner mig svag och gråter. Och alltför ofta känner jag mig värdelös och vill bara ge upp!
Varör ska jag klara precis allting hela tiden?
Varför ska jag vara så jävla ensam hela tiden?
Vart finns alla när jag behöver någon? Vart finns alla de som säger sig ställa upp men som man knappt hör ifrån? Vart finns alla de som jag ställt upp för i alla år?
Jaja....skit samma! Jag har klarat mig själv hittills och kommer väl fortsätta med det!
MEN någon dag kommer jag ge upp! NÅGON dag kommer jag skita i vad alla andra tycker och gå min egen väg!
OCH den dagen är det inte jag som kommer förlora något!
Hoppas ni alla har en bättre dag/kväll än vad jag har!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback