Hipp Hipp Hurra...

...idag är det ingen vanlig dag!
För 14år sen var jag på BB och fick min efterlängtade son David. Tänk att han idag blir såå stor som 14 hela år! *herregud*
Varje dag har jag svårt att fatta att jag varit mamma så länge....för de flesta dagarna känns det inte som det! ;P
.
Så David! Grattis på din stora dag! Känns trist att jag inte är med och firar den så jag hoppas lördagens överraskningar mm väger upp för min lysande frånvaro idag!
Såg att du fick frukost på sängen av mormor i alla fall! <3
Saknar dig och hoppas innerligt att jag inte missar fler av dina underbara födelsedagar!
Puss och Kram från mamma! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback