Dagens picknick!


Idag har solen låtit oss njuta av dess närvaro igen! Och jag säger då det....det är så jävla skönt!
Jag kan knappt bärga mig tills den är här för att stanna och sommaren kommer! *underbart*
Så dagen i all ära har jag och älsklingen spenderat nere på Kroppkärr med Emilia. Vi hade typ picknick....om man nu kan kalla det så när man äter pizza! *asg*
Men hon hade mysigt och tyckte det var jätte kul!
Och jag håller med henne! Det var så himla skönt att sitta där och se vattnet glittra av solen och hennes glada ansikte när hon kastade pinnar i vattnet samt sprang runt på stranden!
Var så underbart att känna sanden mellan tårna och vinden i håret!
Och bäst av allt var att det var så himla fridfullt! *superskönt*
Så här får ni några bilder...de säger trots allt mer än ord!
Ha en riktigt bra dag allihopa och njut av solen! För det tänker jag göra i alla fall! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback