Älskade unge!

GRATTIS Theodor på din 11 års dag!
Gud vad vi har firat!
I helgen firade vi honom med hans mormor och bror. Då blev det massa fika och lite paket...Nöjd? OJA! ;)
Så här fick han ett par K2 inlines från oss alla och så alla The Bourne filmerna av mormor!
På födelsedagen väckte vi honom med frukost. Dock fick han den inte på sängen då han hade beställt amerikanska pannkakor. Så istället dukade jag och pyntade köket kvällen innan och sen fick han gå med ögonbindel till köket för att få sin frukost! Det var faktiskt lite kul! :D
Sen på eftermiddagen blev det fika, som bestod av chokladpudding, massa kakor och dricka och självklart MASSOR av paket....eller ja....tillräckligt. De var ju trots allt rätt dyra! ;)
Så när kvällen kom kan jag säga att vi hade en väldigt lycklig och glad Theodor som fick precis vad han hade önskat sig.
Ibland är det bra att vara ute i god tid och planera sina inköp! ;P
Hans presenter bestod av:
1. Spikmatta från Juliette och Emilia. (Som jag misstänker han tycker är otroligt skön ;P )
2. En converse väska från mig och älsklingen.
3. Ett par byxor med eldflammor från mig och älsklingen.
4. Ett Ed Hardy nyckelbälte från mig och älsklingen.
5. En turkos Ed Hardy armbandsklocka...som han blev fullkomligt galen i...från mig och älsklingen.
 
Utöver detta fick han presentkort på teknikmagasinet, pengar, en handkontroll till x-box360 samt två spel (MW3 och Black Ops). Sen köpte han Black Ops 2 när de kom ut (för en del av pengarna han fick). Detta var från farmor & farfar, hans pappa och Jonna samt hans faster.
Av min svärmor fick han alla Pirates Of The carrabien filmerna. Och av oss utöver fick han alla säsonger av Prison Break! 
Så inte konstigt egentligen att han var en lycklig kille på kvällen! *fniss*
LOVE YOU FOREVER!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback