Dop!

Den 28 oktober var vi på lilla Eddies dop. Det kändes konstigt att inte sitta med sin familj, speciellt då de satt helt ensamma på ena sidan av kyrkan medans föräldrarnas släkt och vänner, alla satt på den andra sidan.
Men fördelen med detta var att min älskade familj satt på en bra sida så de såg allt precis hela tiden, medans prästen skymde mycket av sikten för de andra! *hehe*
Anledningen till att jag inte satt med min familj var för att jag blev gudmor till detta lilla busiga underverk! 
Jösses vad glad jag blev när jag blev tillfrågad. Första gången jag får vara det och det ska bli såååå himla kul!
Så tack underbara Tina och Ragge Tell för att ni gav mig den här chansen! *kram*
Här kommer några bilder från dagen i fråga! :)
Jag kan ju erkänna att jag var riktigt nervös inför den här dagen då jag inte känner någon av deras vänner eller släktingar. Så gissa om jag blev glad över att Claes var vald till gudfar!! 
Och ärligt....bättre gudfar kan de inte få! *pözz*
Av oss fick han i alla fall en doptavla med vikt, längd mm av mig och min familj och sen hade vi även gått ihop med Claes och köpt en gåstol till honom. 
Såååå snygg och cool!!! 
Nä. Detta var allt från mig för stunden! Ha det fint allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback