Grattis!

Denna dagen fyllde min bästa väninnas kille år. Hela 35år gammal! *hahaha*
Jag brukar inte ge honom något men när det trots allt är en så stor födelsedag så var jag ju tvungen att hitta på någonting roligt.
Svårt var det då han inte direkt önskade sig något...men till slut kom jag på att han gillar det jag lagar och bakar...och den tårtan jag gjorde till älsklingen min när han fyllde 30 var efterlängtad.
Men tyvärr fick han inte just en sådan tårta då den tar sååååå lång tid att göra samt blir väldigt dyr så istället gjorde jag en Färjestad BK tårta åt honom!
Behöver jag säga att han verkligen gillade den?
Och då menar jag inte bara utseende utan även smaken! *fniss*
Jag gjorde även ett eget kort till honom som kompensation för den förlorade tårtan han egentligen ville ha....jag kan ju tillägga att han gillade även detta! *hahaha*
Så en bra eftermiddag med en nöjd Nicke...det gjorde mig nöjd med!
Så än en gång:
GRATTIS! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback