Lång paus!

Nu var det allt jätte länge sen jag skrev och jag kan ju erskänna att det nu kommer vara väldigt svårt att komma igång med att skriva, då man har sååå mycket som hänt och det har varit så mycket olika saker som man kanske vill berätta om. 
Men jag ska i alla fall försöka. ;)
För att bäst lyckas så misstänker jag att det kommer ta ett par dagar och jag MÅSTE dela upp det i olika inlägg. Får väl skylla mig själv när jag legat på latsidan men samtidigt vill berätta om allt som vi gjort mm.
Så jag tänkte ta detta inlägg och visa er lite bilder på oss som vi tagit mellan picknicken jag skrev sist om och fram till i alla fall skolavslutningen.
Kan nog säga att en del av bilderna är från senare tillfälle med men då de inte har någon speciell kategori så får de hamna här de med. ;)
Våran lilla tjej har verkligen tappat sina första tänder...REDAN...bara 5,5 år gammal! Jösses vad hon är glad!
Ajajaj! Det GÖR ont att ramla omkull....så mååååånga plåster behövs det nu! <3

Lite fredagsmys i sängen med bara "liten, en fin håruppsättning samt: "Jag är stark som Pippi Långstrump!!"
1. Min stora dotter redo för en dagstur till Göteborg med farmor för shopping och sevärdheter! <3
2.En typisk fredagskväll hemma hos oss. Dags för fredagsmys, det dukas och en film sätts på...och VIPS så sover alla inom 30min! *hahaha*
3. Min fina son Theodor i sina nygjorda cornrows! Han är så himla cool och egen! *avgudar det*
4.Emilia GILLAR att åka buss. Inte alla barn som ser så här glada ut när de ska sitta på en buss en stund. ;P
5.Stora hörlurar eller bara en liten tjej? ;)
6. Fina Juliette! Älskar dig prinsessan! <3
7. Två gulliga och snälla barn som leker medans de väntar på bussen till Välsviken för en storhandling! <3
8. En promenad ner till Välsviken med mina två döttrar. Här tävlar vi emot bussen...vem vinner? Jo vi!! :D
Här har vi familjen ONEPIECE! Saknas dock på tonåringen och lillan...men det lyckas jag väl få så småningom...*hoppas jag*
Ja ni!
Det var de bilderna jag kunde hitta för stunden! Tror jag ska avsluta detta inlägget nu och börja leta bilder till nästa. Får se vad mycket jag hinner idag. Har lite andra planer med....
Ha det gött så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback