Sommar & Bad

Så då har jag återberättat om större delen av sommaren. Varit en del vi hunnit med och vi är alla riktigt nöjda med sommaren.
Tyvätt blev det inget eget semestergrej med bara pojkarna, då vi skulle åka och tälta en helg med vänner till dem, som tyvärr inte blev av. Men de är alla nöjda ändå.
Utöver dessa resemål har vi ju badat, grillat, umgåtts med vänner och så var vi en tur till BodaBorg med alla barnen och Claes. Det var  en riktigt rolig sak men svår och benen mina mådde inget vidare när vi kom hem. Väldigt öm och blåslagen, så nästa gång får det nog bli knäskydd! *hahaha*
Här kommer lite sol och bad bilder från vår "underbara" sommar!
Vi hade även besök av älsklingens faster ett par dagar. Det var trevligt att träffa henne igen och vi fixade god mat, promenerade och umgicks och pratade om en massa olika saker!
Fick en rätt okey bild på henne och barnen, trots att de flesta barnen var sura och inte ville fotograferas! *fniss*
Ja ni! Detta var allt på detta inlägget. Nu blir det mat och fixa lite innan jag har tid att fixa fler. De kommande blir lite svårare då jag fortfarande inte har alla bilder på datorn. Så bli inte förvånade om det kan ta lite tid innan någon ny uppdatering! ;P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback