Var nog allt....

...från sommaren i alla fall. Eller ja, om man ser till vad vi gjort under sommarlov och semester. :)
För övrigt var det rätt lugnt. En del bakande och fikande med vänner och familj. Alltid lika underbart!
Jag köpte även en del nytt i somras och gjorde iordning på altanen. Själv blev jag supernöjd och det blev även resten av familjen.
Och jösses vad mycket goare det var att sitta ute när man trivs och det är lite mysigt runt sig.
Tyvärr var sommarvädret inte det bästa så många, långa, sena grillkvällar blev det inte mycket av då det fort blev väldigt kallt! :(
Men fint blev det! :P
Nä...det var de sista sommarbilderna från mig.....så snart dags att ta itu med de sista "komma ikapp" inläggen för att sen kunna börja blogga om nutiden!
Det ser jag faktiskt fram emot då det är roligare att blogga just nu än om det som varit under en så lång tid. Men får väl skylla mig själv när jag själv vill ge er uppdateringar och inte bara börja blogga som ingenting! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback