Annat kaffebesök!

Det planerade kaffebesöket blev inte av, ändrade till söndag istället. :-)
Men fick annat trevligt kaffebesök av Claes vilket jag tyckte var toppen då jag fick ge honom presenten! :-)
Extra skönt då jag verkligen ville dela med mig av bilderna av den...och det kan man ju inte direkt göra innan den är utdelad. :-P
Men nu har jag delat foton till höger och vänster! :-D
Men nu ligger jag i soffan igen och gör absolut ingenting...blir så snabbt uttråkad och hoppas att vi snart kan ha fredagsmys så man får något roligt att göra en stund. Ligga på soffan är liksom inte riktigt min grej! :-P
Tänkte ni ska få se bilden/bilderna på presenten...men då jag delar via mobilen så hamnar de säkert på sniskan...som vabligt. Så jag hoppas ni har överseende med det för sen här gången. :-)
Så innan bilden...önskar jag er en riktigt trevlig fredagskväll! Och till alla er som ser Stiftelsen ikväll: "Ta't lugnt och gör inget som jag inte skulle göra! Och drick gärna några klunkar för mig med!" :-P






Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback