Äntligen kväll!

Den här dagen har varit extrem. Flickorna var så snälla och hjälpsamma i morse men det höll bara någon timme innan de började bråka om allt igen, och så har det typ gått i ett. *suck*
Så måste ju medge att besöket av Malin med kaffe, prat och reparationsarbete var liiite smärtsamt då de inte direkt kunde sköta sig. Sen fortsatte de med att tjafsa och leka vid matbordet...
Sen var det lite lugnt mellan kl 14-16, då Emilia var ute och lekte och Juliette hos en kompis. Men sen i bilen till Kil så höll de på igen...hela resan dit och hela resan hem. :-(
Så kan ju ärligt säga att jag är enormt trött i både huvud och kropp just nu och har tappat lusten med allt. Så när vi kom hem fick liten äta och göra sig iordning och åkte sen direkt i säng och den stora har jag kört ner på rummet!
Tråkigt att det ska vara sådant tjafs dagen innan de ska åka bort, speciellt då risken är stor att jag kommer vara jätte grinig när de åker om de fortsätter i samma anda imorgon. Och det är inget kul alls innan de ska vara borta! :-(
Men men...får se positivt på det...ju mer de bråkar desto mer kommer jag verkligen njuta av min barnlediga helg! ;-P
För övrigt har dagen varit fullspäckad och det har varit skönt då vi alla saknar maken här. Ju mer vi har att göra desto mindre hinner vi tänka och känna. :-)
Antar att han snart kommer ringa så ska inte skriva så jätte mycket till, men vill tacka Malin och Malin för hjälpen idag och samtidigt tacka svärmor för skjusen! Ni är alla underbara! ♥
Sen vill jag även påpeka att min väninna är hemma och liiite okey, och den värsta oron hos mig har släppt. Men hon har en bit kvar och jag kommer göra mitt västa för att finnas där och stötta så gott jag kan. Och oron släppte mest av att hon lovade höra av sig oavsett vad...för ensam ska hon inte vara. Och ett löfte bryter hon inte så vet att hon kommer att höra av sig eller komma om det skulle bli så! :-)
Nä...det var allt för stunden...ska försöka slappna av och sen hitta orken och lusten att ta hand om mig själv lite...kanske ha lite nagelvård eller liknande!?
Trevlig kväll på er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback