Endast...

...jag vaken. Förstår inte varför jag inte kan sova när jag har chansen?!
Fast det kanske beror på att maken åker om ca 3 tim, och jag sen blir gräsänka för första gången på över 3,5 år. :-\
Igår kväll hjälpte jag honom att packa och sen hade vi The Walking Dead maraton...hann se rätt många avsnitt, men vid 23.30 så började det hacka...så vi gav upp och la oss för att gosa.
Men inget gos...haha...maken tvär slocknade som vanligt! :-P
Själv hade jag lite svårt att somna då Juliette skulle sova hos en kompis...och det sista året har hon alltid kommit hem igen. Men somnade till slut och ingen Juliette har ringt eller kommit hem! :-D
Stolt över henne!
Är ju så mycket roligare som barn om man klarar av att sova hos kompisar! :-D
Theodor sov också hos en kompis så kvällen var väldigt lugn. ;-)
Jaja....undrar om jag ska krypa ner i sängen igen och försöka somna om, eller ringa upp maken för att få mitt gos som inte blev av inatt?
Eller dricka lite kaffe och vakna till samt njuta av den underbara tystnaden?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback