Förmiddagen "försvann"!

Väldigt fort gick den här förmiddagen. Började med massa kaffe för att sen skrubba toaletter, handfat, speglar, badkar, dusch, spis, ugn, skåpluckor och bord samt bänkar och självklart fixa med disken.
Fick mycket hjälp av tjejerna så det gick väldigt fort! :-)
Sen kom Malin så då blev det mer kaffe och prat så klart samt att hon fixade lite med mitt hår...är supernöjd!! Tack för hjälpen vännen! ♥
Har även pratat med andra vänner och min oro försvinner lite i taget, men kommer dröja innan man slappnar av helt då jag kommer hålla ett extra öga öppet!
Nu har jag precis ätit lunch och påbörjat bok nr 3 i Twilight serien...vad ska jag läsa sen när dessa är slut då???
Nu ska jag vila lite och spela lite kort med Emilia innan jag ska fortsätta städa här hemma.
Fast nu kom Elle så prata lite med henne innan...♥ ♥ ♥

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback