Fredagsmys!

Precis haft fredagsmys med barnen och vi såg på Röjar-Ralf igen. Den är ju sååååå underbar! :-)
Och ännu bättre är det när alla barnen gillade filmen. Inte det lättaste att hitta tecknade filmer (som Emilia bara vill se) som faktiskt de äldre barnen också uppskattar. Men ibland får man in någon lyckoträff...som ikväll, och då känns allt perfekt! :-)
Har även messat med folk och blivit frukransvärt irriterad....men bara att bita ihop för den här gången. Men nu är det slut på allt strul. Detta är sista gången. Från och med nu får saker ske mer på mina villkor och när det passar mig. För oavsett vad folk tycker så har jag sista ordet när det gäller mina barn!
Jaja...jag tänker inte låta detta förstöra mitt underbara fredagshumör så istället ska jag gosa ner min lilla dotter i sängen och sen försöka stappla ner i duschen för att fräscha upp mig lite! :-)
Sen får vi se vad resten av fredagskvällen har att erbjuda! Ska i alla fall sova bredvid min älskling inatt i våran säng och verkligen passa på att njuta av hans värme och närhet de sista två nätterna innan de 12 väldigt långa och ensamma kommande dagarna!
Så med detta vill jag önska er en fortsatt trevlig kväll! :-)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback