God morgon!

Sovit gott?
Det har jag...djupt och väldigt skönt! :-)
Vet dock inte varför jag vaknade redan nu då ingen annan var valen. Men antar att min kropp inte tyckte jag behövde mer sömn. ;-)
Men det gör inget. Tänkte fixa färska baguetter till frukost och lite mys innan jag väcker övriga familjen. Sen måste vi packa det sista åt maken och fixa mackor till resan och sen åker han ju... :-(
Ska bli intressant och se hur dessa 12 dagar kommer gå...den här gången har jag ju typ inga planer så misstänker att de kommer vara väldigt, väldigt ensamma och låååånga! :-/
Men jag vänjer mig. Och oavsett vad så är jag nöjd för detta är något maken velat länge och jag vet att han trivs och mår bättre. Och det är viktigt för mig! ♥
◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇ ◆ ◇
Nu kom liten upp....stackaren har börjat hosta riktigt illa och mycket igen, så får börja ge henne hostmedicin och hoppas att hon inte blir jätte sjuk! *mammas älskling*
För övrigt har jag nog inga större planer idag. Claes kommer om ca 2 timmar för att få lite laffe innan de åker mot Kimmy och Gardemoen. Sen kanske mitt "borttappade" kaffebesök från i fredags kommer en sväng idag istället...men vet inte helt säkert.
Sen tror jag att Elle kommer i eftermiddag kväll och då blir det en lång natt med filmer och madsa prat! *me like*
Sen är det vardagssysslor....matlagning, disk och en sväng till pressbyrån för att kolla ena busskortet samt ladda det andra.
Ska väl hjälpa pojkarna att packa, då de ska på bio med deras faster ikväll och sen sova över där för att åka med till farföräldrarna imorgon till onsdag. Då åker den ena till Ölme och den andra till mormor resten av veckan! *saknade*
Och så måste jag självklart se till att killarna städar rummet innan de åker...för så rörigt som det är nu vill jag inte att de lämnar det...då kommer jag störa mig och få panik! :-P
Jaja...det var min lugna dag...inget konstigt och inget märkvärdigt. Och bäst av allt...ingen stress! :-D
Så med detta säger jag god morgon och önskar er en underbar söndag!
Nu kom liten upp...hon har börjat hosta väldigt illa igen så bara börja ge henne hostmedicin och hoppas att hon inte blir alltför sjuk när de har lov och allt! *mammas älskling*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback