God morgon!

En ny dag och det är helt vitt utanför fönstret. *mysigt*
Vaknade redan vid halv 6 av ett ryck och sängen var så tom...min stackars älskling hade glömt att ställa om larmet på klockan så blev väckt halv 5 istället för halv 6. *stackaren*
Själv har jag svårt att sova utan honom bredvid mig och vaknar ofta när hans klocka ringer, när han går upp eller kommer hem....jobbigt, men förhoppningsvis försvinner det lite när han jobbar borta igen.
Sova gott var det väldigt länge sen jag gjorde!
Min älskling ska snart åka tillHammarö för att lägga site-test. Jag har lite fjärilar i magen och hoppas verkligen att det går bra. Speciellt då man vet, enligt en av lärarna där, att 4 misslyckades förra veckan... =S
Men håller en tumme hårt för att det ska gå bra och kommer med spänning sitta och vänta på hans "jag-ärklar" samtal! *längtar*
Igår kväll satt jag och mätte, räknade och planerade. Jag vill så gärna göra en förändring här hemma och inser att det kommer ta längre tid än jag vill, men det kan nog vara positivt, för innan jag börjar med detta måste jag ta itu med lite andra saker. Som att tömma vissa saker, fixa garderoberna ordentligt och sen även få hit en möbel och tv från min mamma....sen kan man börja lite smått i alla fall! =D
Vet att barnen vill att det ska ske NU, helst igår....de påminner så mycket om mig på den punkten. Dock blir inte jag sur om det dröjer ett par dagar eller så...men de är ju trots allt barn och barns tålamod och uthållighet är väl kanske inte lika...hmm..."utvecklad" som hos vuxna. Vi andra har väl lärt oss genom livet att allt inte sker över en handvändning. =P
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på...Emilia är hemma från dagis då de fortfarande har för kort om personal så blir nog rätt lugnt. 
Ska försöka ringa på jobbet igen och sen får vi se om jag hittar på något med någon eller om jag påbörjar något tråkigt måste här hemma... =)
Önskar er alla en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback