Gräsänka..

Jaha...och där åkte han! Fy vad konstigt det känns!
Känns tomt men samtidigt bra med tanke på att vi visste att denna dagen skulle komma och vi hoppades då anställnigen på Volvo skulle försvinna.
Men känns ändå ledsamt och tomt. Är ju så vän att han är hemma lite varje dag. Att vi är två som kan hjälpas åt och att sova med den personen man älskar och vill dela sitt liv med.
Nu ska man vänja sig vid att vara ensam, fixa med allt själv, få vardagen att gå ihop och framför allt....lära mig att sova ensam!?
Vet inte riktigt hur det ska gå. Jag har klarat det innan och självklart kommer jag klara av det igen.
Men räknar inte med att det kommer bli lätt och det kommer antagligen ta tid...
Önskar jag inte var ensam just nu...önskar att fler av barnen var hemma så jag har något att hålla mig sysselsatt med!
Saknar redan! <3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback