Haft att göra!

Började dagen med att tvätta barnens hår och luskamma dem. Och sen mitt egna hår innan Elle kom på morgonkaffe och planering!
Sen satt Emilia i badet en lång stund medans jag och Elle ringde samtal, rökte, drack kaffe och tölade. Och runt 11-11.30 drog vi till välsviken för att handla!
Blev handlat för att göra semlor idag samt lite småplock för mina överraskningar åt barnen på alla hjärtans dag som är på torsdag! :-D
Sen väl hemma hår jag spenderat tiden till att göra semlor, ej själva bullarna, plockat undan och städat lite på tjejernas rum.
Snart börjar barn och svärmor att droppa in...och då blir det fika! :-)
Sen ikväll ska jag ta det väldigt lugnt...behövs nog då morgondagen kommer gå i ett. :-P
Hur har er dag varit än så länge då? Ätit någon semla?


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback