Kaffe och tårta!

Precis hemkommen från AK. Det blev massa prat, lite kaffe och tårta och så lämnade vi en liten present. Så idag lovade jag ju att ni skulle få se kort på resultatet...så här ser ni det:
Har redan veckohandlat idag då makens dagstripp till Norge blev framskjuten någon timme. Så då passade vi på att handla direkt efter frukost för att slippa trängas med alla andra människor vid 17-18 tiden ikväll! *me like*
Och hem kom vi med ett barn mindre då Emilia ville följa med farmor hem ett par timmar. *kul*
Så nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag ta itu med disken innan jag gör en del städning. Med lite tur hinner jag allt innan Emilia kommer hem...om inte får resten bli till veckan!
För den här helgen tänker jag tillbringa så mycket som möjligt med make och barn, försöka i alla fall! =P
Sen hänger det väl lite på om de andra är med på noterna också! *haha*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback