Mer sömn! :-)

Känns gött att jag sov mer inatt, men dock sov jag sämre så är riktigt trött idag! :-\
Men bara att bita ihop och göra det bästa av dagen.
Snart ska jag luskamma Emilia igen, ska kammas ett par dagar efter behandlingen, och sen äta frukost och få oss klara.
Blir att lämna henne på dagis innan jag packar väskan för att sen åka till äta för ett möte.
Efter mötet ska jag möta upp Juliette, äta lunch och sen följa henne till Internationella Engelska Skolan då hon idag ska vara med på en obligatorisk Introduction Day! *wiiie*
När jag lämnat henne oh papper blir det hem och dricka kaffe med svärmor och hjälpa Theodor med rummet innan Claes kommer och hämtar mig för att åka tillbaka till IES för informationsmöte samt hämta Juliette då! ;-)
Sen är det hem igen, hjälpa barn med läxor och få liten klar för natten. Sen kommer det bli bakning och förberedelser på hög nivå inför morgondagens Alla Hjärtans Dag!
Hoppas ni hår lite mer tid över för vila än mig...men oavsett hur er dag ser ut hoppas jag den blir riktigt bra!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback