Min make!

Fyllde år nu i Januari. Blev inget märkvärdigt firande, det är lite svårt när han är iväg på jobb mellan 5.30-17-15...så hela dagen försvinner.
Men gick i alla fall upp med honom och sa grattis ordentligt samt gav honom en liten present så han skulle ha något extra på jobbet den dagen!
Sen när han åkte satt jag på skype med bäsa Claes, då han var nere i Thailand...*tomt*
Och vi pratade i över en timme, både själva och med barnen...då de ville vara med på ett hörn när de kom upp! *fniss*
Sen på kvällen när han kom hem blev det lätt fika med oss och hans mamma och han fick sina paket. Presentkort på bio och nytt trådlöst tangentbord och mus!
Sen var den dagen typ över... :(
 
Men älskar dig av hela mitt hjärta och jag hoppas du kände dig någorlunda firad trots omständigheterna! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback