Nyår!

Var en rätt lugn dag. Dagen i sig spenderades mest med att få mig själv och barnen klara och självklart förbereda all mat och dukning mm.
Kvällen i ära tillbringade vi med släkt och vänner, då hade vi en trerättersmiddag samt lite lyktor inför tolvslaget.
Var jätte mysigt och kul....men tyvärr har jag inga bilder på maten och det i sig...var så upptagen med att vara en närvarande värdinna att jag totalt glömde bort att fota... *snyft*
Men vi serverade Club Sadwich till förrätt och sen till varmrätt gjorde jag kälknöl med potatisgratäng (i porionsskålar), hembakad bröd och sallad till oss vuxna och barnen fick jätte höga hemmagjorda hamburgare och hamburgerbröd med allt möjligt i, så som gurka, ost, backon, sallad, dressing och kethup. :)
Och sen till efterrätt blev det en värmlandstårta till de vuxna och marängsviss utan grädde till barnen!
Alla gillade maten och åt riktigt mycket....liiiiite jobbigt för oss opererade, då man inte orkar så myket men vill äta lite extra då det var så gott. Fördelen var att vi började tidigt så vi hade ca 2,5 timme mellan varje mål! *fniss*
Och med tanke på all mat behövdes nog tiden emellan även för de som inte är opade! *asg*
Jag hoppas ni hade en riktigt underbar nyårsafton...jag kan lova er att vi hade det i alla fall! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback