Så otroligt...

...lättad! Och vissa människor är guld värda!
Har precis fått tag på lånebil den 8mars så hemresan löste sig med! :-)
Så Claes...TACK för att du ställer upp och kör imorgon till gardemoen! ♥
Och svärmor...TACK för att du ställer upp och kör den 8:e! ♥
Och ett jätte TACK till Tobias och Elisabeth Skoog som lånar ut sin bil! ♥
Så med all oro och rädsla som varit börjar jag äntligen känna mer hopp och det är enbart tack vare de underbara människor som vi faktiskt har i vårt liv!
Så trot eller ej men inatt kommer jag sova riktigt gott då den värsta oron äntligen släppte! :-)
☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆ ★ ☆
Förövrigt har dagen varit helt bra! Fick kaffesällskap av mamma imorse över telefon. Och sen fick jag Emilia att städa sitt rum utan större tjafs...igen! :-D
Sen kom svärmor medans jag förberedde maten och sen blev det mat och kaffe!
Efter det körde vi hem svärmor på väg till Ica för inköp av lite lördagsgodis innan vi for hem och bänkade oss i soffan och såg klart Hobbit...som vi började kolla påbigår! Och nu längtar jag MASSOR tills del 2 kommer på bio....dock först i december!?! :-(
Sen har Claes varit här på kaffe ochnlekt frisör på David. ...och sen har barnen spelat tv-spel, maken suttit vid laptopen medans Juliette såg på Melodifestivalen.
Och unser den tidenbhar jag letat lånebil med lykta. :-P
Nu har jag precis sagt godnatt till Juliette så ska se om maken kan slita sig från sin julklapp så han kan få massage. ..han ville nog ha det hörde jag en fågel viska. ;-)
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda...massa mys hoppas jag då min älsklingnåkwr imorgon igen! :-(
Kommer bli så tomt och jag kommer sakna honom så himla mycket! ♥ ♥ ♥
Nä...får se om jag slriver mer sen men nu ska jag slänga iväg ett mess innan jag tvingar maken från datorn! :-)
Fortsatt trevlig lördagkväll till er!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback