Skit maskiner!

Självklart ville maskinen inte funka som den ska...inte ens en maskin fick jag njuta av! Blir så jäkla förbannad...nu ligger tvätten fast i maskinen....IGEN...helt jävla dyngsur och maskinen vägrar tömma sig!
Med andra ord måste jag tömma den för hand....IGEN...och sen storstäda och torka golven skitlänge...IGEN!
Blir så jäkla irriterad....vi har fasiken tvätt upp över öronen och inga tider i den där förbannade tvättstugan! 
Många gånger undrar jag varför ens tillverka en tvättmaskin som inte håller måttet för fem öre? Stor ide liksom...eller ja...det tycker väl dem då man måste köpa nya hela jävla tiden! Fast aldrig mer...nästa gång skiter jag fan i detta och så får en maskin kosta vad den kosta vill! Eller två kosta vad de kosta vill....i den här takten kan vi lika gärna ha en på lager...ut i fall att!! =P
Jaja...jag hann i alla fall fixa med disken, torka rent efter barnen i köket, städa undan i hallen, tömma lilla rummet och få ordning under trappen innan mitt "braiga" humör försvann....så nu vette fan om jag gör något mer idag....hatar när det inte går bra....!!
Jaja...kommer väl in mer sen....förhoppningsvis på bättre humör då än nu! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback