Söndag...

...morgon och jag har redan varit vaken mer än en timme.
Men det känns mycket kortare då vi legat och gosat och dragit oss i sängen och sen suttit och spelat pp mobilerna. :-D
Nu är jag väl relativt vaken i alla fall...så man kanske kan börja planera dagen lite.
Inser att jag faktiskt MÅSTE städa idag...det där förbaskade klibbiga köksgolvet står jag inte ut med!
Så första punkten på dagens schema får bli frukost. Ska nog koka ägg så vi kan äta äggmacka! *mumma*
Sen får det bli att städa ordentligt, ev dricka morgon/fm kaffe med grannarna innan det blir dags att fixa mat.
Sen i eftermiddag ska jag till en annnan granne på fika och massa prat. ..det ska bli trevligt!
Och sen fram emot kvällningen ska Juliette till Fröding Arena och prova på Zumba! :-D
Lite skönt att ha lite planer i alla fall...då blir inte dagen så fruktansvärt lång...för söndagar har en tendens att bli väldigt långa. :-(
Nä...har inget vettigt att skriva så säger God Morgon och önskar er alla en riktigt bra dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback