Stavfel...

....händer ofta när jag skriver på mobilen. Antar att det lätt blir så när man använder T9. Men ska försöka kolla det jag skriver bättre. Så med detta ber jag om ursäkt för mitt förra inlägg och dess obegripliga text. ;-)
Nu är i alla fall barnen, och jag, avlusade och typ klara på Det sista sker imorgon bitti. Då blir det hårtvättning och luskammning på hög nivå innan skolan. :-)
Ett stort tack till svärmor för all stöttning idag när allt strulade totalt! <3
Första lusmedlet gav tyvärr barna extrema biverkningar. De var så illa att de kände det som om det brann i håret...och då den verkligen var långtidsverkande....hela 24tim, så var vi tvungna att tvätta ur det och ila iväg för att köpa annat!
Men nu är det gjort och barnen röstades med massa kramar, hårbottensmassage och någon liten kaka. Så inga ledsna barn när de väl kom i säng! :-D
Har även hunnit prata med min saknade älskling och hans första arbetsdag gick riktigt bra.
Sen ett samtal med bästa Claes och så mamma!
Men nu ska jag äntligen äta något och se CSI!! :-)
Och självklart hoppas att jag somnar tidigare ikväll än igår....eller inatt så att säga. :-P
Hoppas ni haft en bra dag och får sova riktigt gott!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback