Trött blev jag!

Hemma efter min hemlighet igen! Antar att en del av et är nyfikna och en del av er struntar i vilket, men här får ni en liten bild...eller två för att se vad jag gjort! :-)



När vi kom hem blev det lunch...korvstroganoff och ris och nu den sista timmen har flickorna bakat en hel del!



Stackars mitt kök säger jag bara! :-(
Eller ja...mer stackars mig som antagligen får lov att ta reda på stöket. :-/
För känner jag barnen rätt så tar inte de reda på allt efter sig. Vilket jag tycker är tråkigt då set är efterjobbet som är det tråkiga, inte själva bakningen! :-P



Eftermiddagens lekdejt blev inställd, i alla fall för alla utom Juliette. ..så istället kommer Elle sen och planerar lite med mig...samtidigt som jag ska försöka få tag på något roligt att göra till helgen när jag är både barnledig och gräsänka!
Den stora roliga planen jag hade blev ju inställd...tråkigt, men så kan det vara ibland och jag hoppas jag kan hitta på något annat så man slipper sitta här och uggla som alltid annara. Speciellt då jag hade andra planer från början som nu är för sent att ändra sig till. :-/
Hur har er dag varit annars då? Och händer set något roligt resten av dagen?
Eller kanske några roliga tips inför helgen??

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisa

Oj va lik du är Charlize Theron i Monster. Coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback